20.04.2024
ArrowDown_Orange
gb_logo%20(1)
Ny golfreise er planert!
Se etter info på siden for golfreiser. Spørsmål og interesse kan sendes til golf@trysil.com

Om Trysil Golfklubb

Trysil Golfklubb ble etablert i 1988.

I dag er vi ca. 700 medlemmer i alle aldre, kvinner og menn, som koser oss på vår flotte hjemmebane Trysilfjellet Golfbane. Her er tryslinger, innflyttede, eiere av hytter og leiligheter, og andre, samlet i trivelig lag.

I vårt klubbhus på golfbanen finner vi Proshop, garderober og den fine Bistro 19. Restauranten serverer enkle retter mellom hull 9 og hull 10. Etter hull 18 kan du innta et mer avansert måltid hvis du vil. Baren har alle rettigheter.

Det arrangeres flere turneringer (både inne og ute) hver uke for de som ønsker litt ekstra spenning. 3-4 ganger i året arrangerer vi større turneringer. Turneringene er åpne for alle, uansett nivå og klubbtilhørighet.

På treningsanlegget vårt er det drivingrange, putte-område, chippe-område, pitche-område og treningsbunkere. I svingstudio under tak i.f.m. drivingrangen, har vi video for instruksjon og trening (ved behov) + custom fitting (tilpasning av køller før du kjøper nytt utstyr).

Se under fanen "Turneringer, VTG og trening" for flere detaljer.

Er vi ikke i Trysil, så er vi på en annen golfbane i vår region. Vi har rabatt på greenfee på de fleste.

For familien er det også gøy med en runde minigolf på 18-hulls "proff" bane. Da er det godt med en is, brus, pølse eller lignende etter matchen.

Under fanen "Medlemsfordeler" finner du en oversikt over alle fordeler du får som medlem i Trysil Golfklubb.

Ikke nøl med å kontakte oss hvis du lurer på noe.

Velkommen til golf i Trysil!

Vedtekter
Grasrotandelen